onsdag 9. juni 2010

Inspirasjon til badet

Alle bildene i dette innlegget kommer fra Better Homes and Gardens. Mer inspirasjon finner du her.
Kunne godt tenke meg å gjemme vaskemaskin og tørketrommel bak et slikt skap, spesielt om det ikke blir et eget vaskerom. Dessuten synes jeg hele rommet er veldig koselig.
Hadde heller ikke sagt nei takk til denne løsningen på badet. Liker veldig godt de lyse fargene og detaljene i sølv. Drømmer om å finne en gammel kommode eller skap til å ha vasken på.
Fløtesett brukt på en annerledes måte. Glass til å ha badesaltet i, eller man kan prøve løsningen nedenfor.
Salt og pepper bøsser brukt til badesalt. Jeg har kjøpt en krystallkaraffel på Fretex som jeg tenkte jeg skulle bruke til det. Den har vid åpning så det burde være lett å få ut saltet. Ser for meg at bøssene kanskje er litt små, så de er nok mer fine enn praktiske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar