torsdag 3. juni 2010

Utfordring

Jeg hiver meg på utfordringen som går rundt for tiden.

Morgenens nedtur:
At det er 10 grader og regn. En brå overgang etter å ha vært i Oslo de siste dagene.

Utenfor mitt vindu:
Grønt gress og tåke.

På mitt fjernsyn går:
Ingenting.

Om litt vil jeg høre på:
Fuglesang. Hører veldig sjelden på musikk.

Jeg har på meg:
Pysjen. Har fri i dag!

I dag skal jeg:
Hekle flere lapper på lappeteppet, og kanskje rydde litt og pakke ut kofferten.

Men jeg vil heller:
Ha ferie og reise til kjæresten min, men det er jo bare 14 dager igjen så overlever vel det.

I vinduskarmen min står:
Blomster og lysestaker.

I helgen skal jeg:
Kose meg, hekle og rydde hvis jeg ikke gjør det i dag.

Morgenens lykke:
At jeg har fri, og kunne sove litt lenger.

Dette bildet har dere aldri sett:
Bildet er fra British Museum der vi var i påska. Synes denne hunden er veldig vakker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar